REGULAMIN OBIEKTU CZARNY KAMIEŃ RESORT & SPA
Regulamin określa warunki wynajmu apartamentów w obiekcie Czarny Kamień Resort & SPA w Szklarskiej Porębie przy ulicy Wojska Polskiego 11.
Wypełnienie formularza Karty Meldunkowej jest jednoznaczne ze złożeniem oświadczenia o zapoznaniu się z niniejszym Regulaminem i akceptacją jego postanowień. Stanowi również zawarcie umowy najmu apartamentu między firmą Art-Dom Developer Sp. z.o.o, ul. Szkolna 5/10, 58-580 Jelenia Góra - a Klientem na warunkach określonych w Regulaminie.
Obiekt oznacza budynek Czarny Kamień Resort & SPA w Szklarskiej Porębie, ul. Wojska Polskiego 11.
Klient oznacza osobę, która dokonuje rezerwacji apartamentu.
Umowa zawarta pomiędzy Art-Dom Developer Sp. z o. o, a Klientem obejmuje wynajem apartamentu zgodnie z ofertą obowiązującą w dniu rezerwacji. W cenę wynajmu wliczone są opłaty za media (gaz, prąd, woda) oraz sprzątanie końcowe.
Art-Dom Developer Sp. z.o.o nie pobiera żadnych dodatkowych opłat ponad te, które zostały wskazane w rezerwacji i jej potwierdzeniu, z wyjątkiem opłaty miejscowej (klimatycznej) w wysokości 2.20 zł za osobę za dobę przy pobycie dłuższym niż jedna doba (dzieci do lat dwóch nie są objęte opłatą) lub zamówionych przez Klienta usług dodatkowych.
REGULAMIN
1. Doba w obiekcie trwa od 16:00 w dniu przyjazdu do 11:00 w dniu wyjazdu.
2. W najętym Apartamencie mogą przebywać jedynie osoby wpisane do Karty Meldunkowej. Przebywanie innych osób (Gości) jest zabronione.
3. W Obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22.00 do godz. 07.00.
4. W przypadku wyrządzenia szkód w wynajętym apartamencie Klient jest zobowiązany do zapłaty odszkodowania w pełni pokrywającego wartość poniesionych strat, najpóźniej w dniu wyjazdu, gotówką lub kartą płatniczą w recepcji obiektu Czarny Kamień Resort & SPA.
5. W apartamentach obowiązuje zakaz przemieszczania mebli bez zgody Art-Dom Developer Sp. z.o.o.
6. W przypadku zgubienia kluczy do apartamentu Klient jest zobowiązany do uiszczenia opłaty w wysokości 30 zł.
7. Na terenie całego obiektu, a w szczególności w apartamencie oraz przynależnym balkonie obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu. W przypadku złamania zakazu Klient zobowiązany jest uiścić karę umowną w wysokości 2000 zł za każdorazowe złamanie zakazu.
8. W Cenę Najmu wliczone jest sprzątanie (odkurzanie, mycie łazienki).
9. Przy najmie trwającym min. 6 dób w cenę wynajmu wliczona jest jednorazowa wymiana ręczników i pościeli.
10. W przypadku najmu trwającego poniżej 6 dób wymiana ręczników i pościeli jest możliwa po uprzednim uzgodnieniu i zgłoszeniu tej kwestii w recepcji oraz uiszczeniu odpowiedniej opłaty przez Klienta.
11. Wszelkie imprezy, spotkania zorganizowane, itp. nie są możliwe.
12. Liczba osób zamieszkujących w apartamencie nie może być większa od podanej w rezerwacji. W przypadku przekroczenia tej liczby Klient zostanie obciążony karą pieniężną w kwocie ryczałtowej w wysokości dwukrotności dobowej ceny Najmu.
13. Przy każdorazowym opuszczeniu apartamentu Klient zobowiązany jest zamknąć wszystkie okna oraz zamknąć drzwi wyjściowe do apartamentu.
14. Art-Dom Developer Sp. z.o.o nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub zniszczenie przedmiotów pozostawionych w apartamencie.
15. Art-Dom Developer Sp. z.o.o nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Klienta.
16. W przypadku podejrzenia naruszenia niniejszego Regulaminu lub podejrzenia popełnienia przestępstwa lub wykroczenia, Art-Dom Developer Sp. z.o.o ma prawo wstępu do Apartamentu o każdej porze.
17. W przypadku naruszenia niniejszego Regulaminu przez Klienta Art-Dom Developer Sp. z o. o. może rozwiązać zawartą z nim umowę najmu w trybie natychmiastowym, zatrzymując umówioną cenę najmu za cały pobyt z rezerwacji.
18. W obiekcie Czarny Kamień Resort & SPA nie przyjmujemy zwierząt.
19. Art-Dom Developer Sp. z.o.o zastrzega sobie prawo do zmiany zarezerwowanego apartamentu, oferując apartament o zbliżonym standardzie.
20. Sprzątanie apartamentów odbywa się wyłącznie po wyjeździe Gości, a w trakcie pobytu Gościa tylko na specjalne życzenie przekazane recepcji i przy zachowaniu odpowiednich środków ostrożności (Gość nie może znajdować się w tym momencie w apartamencie).
21. Dezynfekujemy każdy apartament po wyjeździe Gości.
22. Wietrzymy apartamenty po każdym pobycie przez co najmniej 30 minut, zachęcamy Gości do wietrzenia apartamentów podczas pobytu.
23. Każdy apartament jest generalnie sprzątany, a wszystkie powierzchnie takie jak blaty, klamki, włączniki, telefon, pilot do telewizora oraz wyposażenie aneksu kuchennego (lodówka, naczynia, zastawa) są dezynfekowane przez Naszych pracowników specjalnymi środkami odkażającymi.
24. Pracownicy sprzątający pokój lub apartament są wyposażeni w maseczki ochronne i rękawice jednorazowe, które są utylizowane po zakończeniu sprzątania danego apartamentu.
25. Wszystkie informacje dotyczące pobytu nasi Goście znajdą w holu przy wejściu A do budynku, przy recepcji. Goście mają obowiązek zapoznania się z umieszczonymi tam informacjami.
26. Zakaz używania hotelowych suszarek nadmuchowych w łazienkach pokojowych.
WAŻNE INFORMACJE:
Nasza restauracja serwuje posiłki na wynos.
Zamówienia a’la carte przyjmowane są od poniedziałku do niedzieli w godz. od 13:00 do 16:00 oraz od 19:00 do 22:00 telefonicznie pod nr tel +48 533 352 218 lub wewnętrzny 313 oraz osobiście w naszej restauracji.
Bar również jest czynny w tych godzinach.
Po odbiór posiłków zapraszamy do restauracji.
Po śniadanie w formie lunchboxa zapraszamy od poniedziałku do piątku w godz. od 08:00 do 11:00, a w soboty i niedziele w godz. od 07:30 do 11:00.
Po obiadokolacje w formie lunchboxa zapraszamy od poniedziałku do niedzieli w godz. od 16:00 do 19:00.
Basen wewnętrzny oraz sauna fińska są czynne w godzinach 08:00 – 22:00 - prosimy o zachowanie odstępu społecznego min. 1,5 m.
Jacuzzi zewnętrzne z podgrzewaną wodą jest czynne w godzinach 10:00 – 22:00.
Sprzątanie apartamentu, wymiana ręczników i pościeli przy najmie trwającym krócej niż 6 dób - koszt 100 zł (Goście nie mogą w tym czasie przebywać w apartamencie). Sprzątanie prosimy zgłosić w recepcji.
Usługa prania (1 wkład do pralki) – koszt 30 zł
Wymiana kompletu ręczników – koszt 30 zł
* Zakres usług oraz forma ich świadczenia uzależniona jest od obowiązujących obostrzeń nałożonych na obiekty hotelowe w trakcie trwania epidemii covid-19.
Wojska Polskiego 11
58-580 Szklarska Poręba